Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití efektu kotvení v marketingové praxi
Gardianova, Tereza ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Malvotová, Pavla (oponent)
Práce se zabývá jednou z nejznámějších heuristik - efektem kotvení. Hlavním cílem této práce je analyzovat jaké marketingové praktiky využívají efekt kotvení a jaký vliv má kotvení na spotřebitele a jeho spotřebitelské rozhodování. V teoretické části jsou představeny dosavadní teoretické přístupy a mechanismy, které se snaží vysvětlit původ a vznik kotvení, společně s dalšími faktory, které mohou na efekt kotvení působit. V druhé polovině teoretické části jsou analyzovány marketingové cenové strategie a spotřebitelský rozhodovací proces, zejména pak spotřebitelské rozhodování o maximální ceně, kterou jsou spotřebitelé ochotni zaplatit za produkt či službu. V praktické části je pak proveden vlastní experiment, který zkoumá základní princip kotvení a za pomoci změn v nastavených podmínkách se také snaží potvrdit snížení účinku kotvy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.